کتاب آموزشی پارسیکس نسخه 1.0.0 منتشر شد


Parsix کتاب آموزشی پارسیکس گنو/لینوکس به نگارش آلن باغومیان که حاصل حدود هفت ماه کار می‌باشد، تحت مجوز GNU/GPL منتشر شد. این کتاب حاوی مفاهیم آموزشی مفید برای تمامی کاربران تازه‌کار و متوسط در زمینه میزکار و برنامه‌های کاربردی مختلف موجود به همراه پارسیکس گنو/لینوکس می‌باشد و مخصوصا مفاهیم اولیه سیستم‌عامل گنو/لینوکس در آن به نحوی تشریح شده تا کاربرانی که مایلند از ویندوز به گنو/لینوکس مهاجرت نمایند، در میان مفاهیم تازه گم نشوند. امیدواریم این کتاب نیز بتواند کمکی درجهت گسترش هرچه بیشتر سیستم‌عامل گنو/لینوکس و مفاهیم آن در ایران باشد. ضمنا این کتاب تماما با استفاده از مجموعه OpenOffice.org صفحه‌بندی و آماده سازی شده و نسخه PDF کتاب مشتمل بر ۳۰۳ صفحه را می‌توانید از اینجا با حجم حدود هفت مگابایت دریافت نمایید. کد منبع کتاب نیز در این نشانی قابل دسترسی است.
نظرات 3 + ارسال نظر
وصال(درد دل عاشق و معشوق) چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

.....سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد .....

سلام
وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن

وبلاگهای برتر چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ http://weblogs.blogsky.com

مننم خودم یک زمانی از اوبونتو استفاده می کردم ولی مودم منو ساپورت نمی کرد.
در کل من یک لینوکس دوستم.

وبلاگهای برتر چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ب.ظ http://weblogs.blogsky.com

مننم خودم یک زمانی از اوبونتو استفاده می کردم ولی مودم منو ساپورت نمی کرد.
در کل من یک لینوکس دوستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد