سخنرانی دکتر احمدی نژاد

من امروز از سایت تکنو تاکس فایل های سخنرانی دکتر احمدی نژاد را دانلود کردم حرف زیبایی زدند اگر دوست داشته باشید می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید

http://download1-1.files-upload.com/2007-02/17/19/AhmadiNejad.mpg

نسخه بروز رسان و آزمایشی(Beta) برایQuake4

Games نسخه بروز رسان جدیدی برای بازی محبوب و قدرتمند Quake IV،در قالب یک نسخه آزمایشی(Beta) منتشر شد.این وصله را میتوانید بطور رسمی،از سرویس دهنده FTP سایت شرکت ID SoftWare دریافت نمایید.لازم به ذکر است که این نسخه آزمایشی(Beta)،با نسخه 1.3 از شاخه پایدار،سازگاری ندارد.تغییرات برجسته در این نسخه شامل:-QATV برای پخش زنده بازی ها در کلاینت های متصل(در این صورت کلاینت ها بعنوان بیننده محسوب می شوند)-سرویس دهنده http توکار برای دریافت خودکار(autodownload)-بهینه سازی درweapon-تعداد زیادی رفع اشکال.تغییران صورت گرفته را میتوانید به صورت کامل در صفحه خانگی شرکت ID software مشاهده نمایید.

صفحه خانگی شرکت ID software | دریافت وصله

بدون شرح

     

 

سمیناری دیگر ....

همان طور که حتما در اخبار سایت مطالعه کرده‌اید، گروه کاربران لینوکس تهران و فرهنگسرای فن‌آوری اطلاعات، چهارشنبه‌ی گذشته با همکاری یکدیگر اقدام به برگزاری یک سمنیار با موضوع «آشنایی با سیستم عامل لینوکس» نمودند. با توجه به استقبال کاربران از این سمینار، بر آن شدیم تا این سمینار را یکبار دیگر در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۸۵ برای دوستانی که نتوانستند ثبت‌نام کنند و یا فرصت شرکت در سمینار را نداشتند برگزار نماییم.

این سمینار نیز مانند سمینار پیشین با محورت آشناسازی کاربران با سیستم عامل گنو/لینوکس برگزار می‌شود. بحث‌های اساسی این سمینار به شرح ذیل می‌باشند:

   تاریخچه‌ی سیستم عامل گنو/لینوکس
   آشنایی مقدماتی با امکانات گنو/لینوکس
   محیط‌های گرافیکی در گنو/لینوکس
   معرفی توزیع پارسیکس گنو/لینوکس

هدف از برگزاری این سمینار به این ترتیب است:

آشنایی جامعه‌ی فعال در صنعت فن‌اوری اطلاعا، دانشجویان این رشته و نیز کاربران کامپیوتر با سیستم عامل لینوکس، مفاهیم نرم‌افزارهای آزاد و امکاناتی که این سیستم عامل در اختیار کاربران و قرار می‌دهد. علاوه بر این در این جلسه به معرفی محیط‌های میزکار گرافیکی لینوکس خواهیم پرداخت، تا کاربران بیش از پیش با این سیستم عامل و سادگی کاربری آن آشنا شوند. در حقیقت یکی از اهداف این سمینار از بین بردن دید اشتباه کاربران درباره‌ی دشوار بودن استفاده از لینوکس است و در نهایت معرفی یک توزیع لینوکس به نام پارسیکس برای کسانی که مایل هستند به صورت عملی با لینوکس تجربه‌هایی کسب کنند.

زمان و محل برگزاری :
چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ ساعت: ۰۰ ۱۷ الی ۱۹:۳۰
آدرس : پایین‌تر از میدان انقلاب، تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر جنوبی ، فرهنگسرای فن‌اوری اطلاعات
توجه:
به دلیل محدودیت در ثبت‌نام حاضرین خواهشمندیم حتما قبل از تشریف فرمایی ثبت‌نام کنید. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام می‌توانند در ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌های دفتر برگزاری سمینارهای فرهنگسرای IT به شرح زیر تماس بگیرند:
تلفن‌ها : ۶۶۹۰۲۱۲۹ - ۶۶۹۰۲۱۳۴    نمابر: ۶۶۹۰۲۱۳۳

(سمینار رایگان بوده و هزینه‌ای جهت ثبت‌نام اخذ نخواهدشد، از طرفی مسلما حق تقدم در ثبت‌نام با دوستانی خواهد بود که سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام نمایند.)

نرم افزاری مشابه Front page

اگر دنبال نرم افزاری هستید مشابه فرانت پیج می توانید از اینجا دانلود کنید برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

http://www.nvu.com

پیوستن گروه نرم افزاری پارسیان نوین به opensourc

چندی پیش با خبر شدم گروه نرم افزاری پارسیان نوین در نظر دارد نرم افزار های آموزشی خود را از پیروی از پروانه GPL به صورت باز متن در اینترنت قرار دهد شما کاربران عزیز می توانید نرم افزار های آموزشی این گروه را از همین سایت دانلود کنید

سمینار آشنایی با لینوکس

امروز سمینار به موقع شروع شد و استقبال خوبی از این سمینار شده بود امروز نوید در مورد تاریخچه لینوکس و محیط پارسیکس صحبت کرد و آقای تقوی توضیحاتی در مورد گنو/لینوکس داد

مهاجرت به لینوکس در ایران

لینوکس یعنی آزادی



شرکت Unilever که مهمترین فعالیت آن در ایران برپایی سازمان و شالوده ای جامع برای فناوری اطلاعات است در سال 2003 وارد بازارهای ایران شد و این در حالی است که این شرکت به علت تحریم ایران از سوی آمریکا نمی توانست هیچ فناوری و کالای آمریکایی را وارد ایران کند.

علاوه بر این، فعالیت هایی مانند رمز دار کردن نرم افزارها نیز از دلایل دیگر این شرکت در عدم استفاده از آن نرم افزارها بود.
این شرکت برای مقابله با این مشکلات به دنبال جایگزینی گشت تا بتواند به فعالیت های خود در ایران ادامه دهد و با مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان رابطه برقرار کند.
ویجی سینق آتال(Vijay Singh Atal)، مدیر فناوری اطلاعات شرکت Unilever در ایران و مناطق عربی، گفت ما تصدیق می کنیم که شروع کار تجاری ما در ایران بسیار مشکل بود ولی با توجه به هدف خود که ورود به جمع بازارها و مشتریان ایران بود دفاتر و کارخانه خود را در ایران بازگشایی کردیم.
وی افزود هدف شرکت ما تبدیل شدن به یک شرکت جهانی و در عین احترام به تمام قوانین در تمام نقاط جهان است. در جهت نیل به این هدف شرکت Unilever شروع به مذاکره با شبکه فناوری های اطلاعاتی گالف (NGIT=Network Gulf Information Technologies ) نمود و برپایه تجارب و مهارت ها و همچنین راه حل های آنها که به راحتی در مناطق مختلف در دسترس قرار می گیرند این همکاری پیش رفت.
در همین راستا NGIT شروع به استفاده و اجرای دامنه ای از راه حل ها نمود که در این رابطه از لینوکس Mandriva استفاده می شود.
دیلیپ (Dileep V.S)، مدیر NGIT، گفت که ما یکی از بیست شریک برتر Mandriva در سراسر دنیا هستیم. وی افزود ما تا کنون در پروژه ای با این دامنه و مقیاس، کار نکرده ایم و از دو سال پیش شروع به فعالیت در مورد این پروژه کردیم. از آنجایی که ما همواره با شرکت های مستقل کار می کردیم کار در مورد مجتمع کردن همه چیز در یک راه حل متن باز بسیار دشوار به نظر می رسید.
وی افزود یافتن یک متن باز بر پایه فونت فارسی برای بهره وری از برنامه های OpenOffice بسیار مشکل بود اما NGIT در امر افزودن فونت فارسی موفق بود.
پروژه Unilever ایرانی در 6 مرحله و در مدت 11 ماه کامل شد و 40 کاربر را در اداره مرکزی و 60 کاربر را نیز در کارخانه ها به کار گرفت.
به گفته دیلیپ بازخورد تیم فناوری اطلاعات Unilever و کاربران بسیار عالی بوده است و یکی از اقدامات صورت گرفته آموزش تیم فناوری اطلاعات Unilever ایرانی بود تا حدی که آنها توانستند پس از 6 ماه بدون کمک گرفتن از دیگران خود پروژه را اداره کنند و در این کار بسیار موفق بوده اند.
آدرس منبع:
http://www.ameinfo.com/108837.h